0

Carolina Herrera celebruje dzięki wprowadzeniu na rynek nowych perfum Carolina Herrera Good Girl Legere Eau de Parfum. Good Girl Legere otworzyła nową stronę w historii perfum i firmy. Zapach z orientalnych roślin w oparciu o wymowną parę, która stanie się bardzo szybko wykładnikiem: jaśmin, godło domu Herrera od samego początku i bobu, uzależniającego akordu.
Carolina Herrera Good Girl Legere

Na rynku charakteryzującym się szybkością ze względu na lawinę premier Good Girl Eau de Parfum jest dziś klasycznym i jednym z najlepiej sprzedających się perfum na świecie. Kamień milowy, który nowojorska firma chce powtórzyć dzięki nowatorskiemu rozdziałowi zapachowemu, który zawiera nowy typ jaśminu, bardziej kwiatowy i miękki, nutę wyjątkowej jakości: Imperial Sambac.

Carolina Herrera Good Girl Legere Eau de Parfum jest odą do silnej kobiety, zaproszenie, aby cieszyć życiem i objąć w nim rolę, jaką chcemy. Jest odą do femme fatale, która ośmiela się grać ze słodyczą mleka Tonka i del Dulce. Ten nowoczesny zapach, sygnowany dla kobiety, zachęca do zabawy i bycia niegrzecznym; bo dobrze być złym!

Połączenie drewna (drzewo sandałowe) z kwiatami (Ylang Ylang, jaśmin) opowiada historię równouprawnienia kobiet i przepychu natomiast słodkie, kremowe mleko, komunikuje zmysłowość. Tonka natomiast łamie formy i pojawia się skrystalizowana słodycz.
„Orientalna roślinność ożywia i uwodzi. Otwiera się jak kwiat w ciągu dnia i nocy. Nie narzuca się, raczej dostosowuje się do tego, co składa hołd odważnej kobiecości „, podsumowuje perfumiarz Louise Turner. Dodaje: „Legere (światło) nie jest synonimem świeżości. EDP ​​Legere nie traci siły ani odwagi wcześniejszych perfum. Surowiec jest ekskluzywny, a trwalość na skórze bardzo długa „.

Innowacja jest również w butelce, wyrafinowany i smukły kształt. „Aby wyprodukować pierwszą, trzeba było 600 testów, a do osiągnięcia celu setki więcej”, mówi Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywny zapachów firmy. Kolor był wyzwaniem: but zmienia kolor z ciemnoniebieskiego obcasa w subtelną przezroczystość na czubku.

Butelka, but, symbol kobiecej mocy, zachwycił pół świata. Projektantka Carolina Herrera przypomina, kobieta potrzebuje dużo butów i nigdy nie ma ich za wiele: „Jeśli ktoś mówi, że masz zbyt wiele, przestać z nim rozmawiać”.
A kto lepiej niż Karlie Kloss, modelka, wspierająca kampanię reklamową, reprezentuje Good Girl Eau de Parfum Legere.? Triumfalna amerykańska modelka uosabia wielopłaszczyznową postać, szyderczy urok i wyzwoloną autentyczność tego nowego aromatycznego rozdziału.

Leave a Reply

You must be Logged in to post comment.