TOYOTA HILUX 4X2 TYLNY NAPĘD, żadnej elektroniki maskującej braki umiejętności kierowcy, tylko dwa miejsca i czerwony lakier. Czy to rasowy roadster z najlepszych czasów brytyjskiej motoryzacji? Nie, to samochód dla biznesu. Legendarna trwałość, ładowność ponad tonę plus możliwość przypięcia 1800-kilo-gramowej przyczepy, skrzynia o długości ponad 213 cm, rozsądne zużycie paliwa, dobra cena oraz prosta konstrukcja. Aż trudno uwierzyć, że oba opisy dotyczą tego samego samochodu – Toyoty Hilux. Czerwony, dwumiejscowy, tylny napęd i wcale nie roadster.
W testach które były mordercze Toyota dostała w kość i zrobiła wiele tono kilometrów. Bywała w górach, śmigała po autostradzie (liczba pojedyncza jak najbardziej na miejscu), walczyła z mega krawężnikami, zaglądała do lasu i `driftowała` po torze rallycrossowym. Tak, bo Hiluxem bez ładunku da się pojechać bokiem nawet na suchym asfalcie. Prawdziwa zabawa jest jednak na mokrej jezdni, a zwłaszcza na kostce. Jest to samochód bezawaryjny, dobry na każdą drogę czy bezdroże.